17 Ocak 2013 Perşembe

Gemileri yaktı


Fenerbahçe'nin almak için büyük çaba sarfettiği Belhanda, Afrika'dan yeni bir mesaj daha yolladı ve “Fenerbahçe bana şimdi kazandığımın 3 katı para ödeyecek. Ben ne yapmak istediğimi başkanımıza net bir şekilde söyledim” ifadelerini kullandı.


Fenerbahçe’ye transferi yılan hikayesine dönen Belhanda, Fas Milli Takımı’nın kampı için bulunduğu Afrika’dan net bir mesaj daha gönderdi. Her fırsatta Sarı-Lacivertli formayı giymek istediğinden bahseden 22 yaşındaki yıldız oyuncu, kulübü Montpellier’den ayrılma arzusunu yineledi. “Bunu başkanımız Nicollin ile de konuştum. Gitmek istediğimi açık ve net şekilde söyledim” diyen Belhanda, Türkiye tercihindeki önemli bir ayrıntının da para olduğunu belirtti. Şu an Fransa’da yıllık 800 bin Euro (Yaklaşık 1 milyon 800 bin lira) kazanan futbolcu, “Fenerbahçe bana Montpellier’den aldığım paranın tam 3 katını ödeyecek” dedi. Fenerbahçe ile ilgili konularda net konuşan Belhanda, adının birlikte anıldığı Tottenham hakkında ise, “Bu konuda bana gelmiş bir teklif yok” diye konuştu.

2 yorum:

  1. Murat Yıldız17 Ocak 2013 14:40

    3 katını veriyos adama adam hala gelmiyo ya ben üstüne para veririm fenerbahçede oynamak için lann

    YanıtlaSil
  2. oyucnu gelmek istiyor takımda sorun buda sneıjderin tam tersi oyuncu istiyor takım istemiyor

    YanıtlaSil