30 Ocak 2013 Çarşamba

Meireles isyan etti


Manşetlerden inmeyen Fenerbahçe'nin Portekizlisi Raul Meireles, yakın çevresine dert yandı: “Türkiye'de başıma gelenlerle, kariyerimin hiçbir döneminde hiçbir yerde karşılaşmadım.”


Fenerbahçe’nin Portekizli yıldızı Raul Meireles’in yalan haber isyanı. İzinli oldukları günde takım arkadaşı Kuyt ile çıktıkları yemek sonrası yaşadıklarına inanamadığını söyleyen Meireles’in yakın çevresine, “İstanbul’u ve Fenerbahçe’yi çok seviyorum. İnsanlar çok sıcakkanlı. Fenerbahçe kulübü muhteşem bir atmosfere sahip. Bana İstanbul’u sorduklarından hep iyi referans veriyorum. Ancak son 5 ayda yaşadığım olaylardan dolayı büyük hayal kırıklıklarım oldu. Önce yapmadığım bir eylemden (tükürme) gündemde kaldım. Sonra 2 saatliğine dışarı çıktığım bir gün, hiç yaşanmamış şeyler konu edildi. Norma yaşamımda alkol kullanmam. Ancak benim alkollü araç kullandığımı iddia ettiler. Bir de etrafımıza tanımadığımız bayanların fotoğrafları montajlandı. Şu 5 ayda yaşadıklarımı daha önce hiç yaşamadım. İngiltere’de de böyle bir şey görmedim. Portekiz’de ufak tefek şeyler yaşanıyor ama bu derece bir yalanla karşılaşmadım. Tek tesellim, takım arkadaşlarımın ve hocamın bana sahip çıkması” diye dert yandığı belirlendi.

1 yorum:

  1. isyan ateşiyiz biz yakarız alev alev ..d D: neden isyan etmiş bakım

    YanıtlaSil