23 Şubat 2013 Cumartesi

Belözoğlu: Dediğimi yap yaptığımı yapma


Genç futbolculara tavsiyede bulunurken adeta günah çıkartan Emre Belözoğlu, geri dönüşüyle ilgili, “Benim için annem, babam, eşim, çocuğum neyse Fenerbahçe de onun gibi birşey” yorumunu yaptı..


Atletico Madrid takımına transfer olan ancak ayrılığa fazla dayanamayıp, devre arasında kendisine yapılan çağrıya uyarak  geri dönen Emre Belözoğlu’ndan çarpıcı sözler. FBTV’de taraftarlardan gelen soruları yanıtlayan yıldız oyuncunun, “genç futbolculara neler tavsiye etmek ister” sorusuna verdiği yanıt çok anlamlıydı: “Hayatlarının merkezine futbolu yerleştirsinler. Benim dediklerimi yapsınlar ama yaptıklarımı yapmasınlar.” Fenerbahçe’den ayrı kaldığı dönemleri nasıl geçirdiği sorulan Emre, “Ayrılık benim de beklemediğim bir şeydi. Yurtdışında insan kendini dinleyebiliyor. Nerede hata yaptığının muhasebesini yapabiliyor. O dönem ayrılman benim için de takımım için de hayırlı olacaktı. Orada huzurluydum ama her zaman aklımda Fenerbahçe vardı.

‘Jübilemi burada yapmalıyım’

Aklım, kalbim hep Fenerbahçe’deydi. Jubilemi burada yapmak istiyorum. Futbolu bıraktıktan sonra da Fenerbahçe’yi dünya standartlarının üzerinde bir takım haline getirmek için herhangi bir birimde görev alabilirim. Fenerbahçe benim için annem, babam, eşim, çocuğum neyse, onun gibi birşey” yanıtını verdi. Hayatında kısa sürede çok şeyin değiştiğini kaydeden yıldız oyuncu, “Belki bazen kötü oynadım ama kötü mücadele etmedim. Her zaman iyi olacağım sözünü veremem ama her zaman iyi mücadele edeceğim sözünü verebilirim. Bu camianın beni çok sevdiğini yeniden anladım. İyi performanslarla buna bir karşılık verirsem çok güzel olur. Güzel günler bizi bekliyor. Önümüzdeki 4 maç (Kasımpaşa, Beşiktaş, Bursa ve Antalya) bizim adımıza çok belirleyici olacak. Bu maçları kazanırsak, çok farklı bir konumda oluruz” dedi.

‘İş ahlâkı biraz eksik’

Avrupa futboluyla Türk futbolu arasında tempo farkı olduğunu bir kez daha dile getiren Emre, “Bence bunun sebebi oyuncular. Fenerbahçe ile Atletico’nun yaptığı idmanlar arasında pek fark yok. Fark, oyuncuların iş ahlakı ve özverisinde. Avrupalı oyuncular, teknik adamlara ve arkadaşlarına daha çok yardımcı oluyorlar. Oyuncu grubunun biraz daha iş ahlakına sahip olması lazım” dedi. Viktoria Plzen takımına karşı Atletico Madrid’de oynarken forma giyen Emre, “Napoli’ye iki maçta 5 gol attılar, kalelerinde gol görmediler. Taktiksel anlamda birbirlerine inanan çok disiplinli oyunculara sahip bir takım. Plzen maçları zor olacak. Kupayı kazanma şansımız tüm takımlar kadar var. Ancak zorlu maçlar oynayacağız. Çünkü Avrupa’daki tempo, ligimizin üstünde. Hiçbir takımı da çantada keklik olarak göremezsiniz. Ama final ve kupa neden olmasın. Şu an için hem biz hem rakibimiz Galatasaray Avrupa’da iyi gidiyor. İnşallah böyle devam eder” diye konuştu.

0 yorum:

Yorum Gönder