25 Şubat 2013 Pazartesi

Herkes penaltı derken...


Fenerbahçe-Kasımpaşa mücadelesinin 90. dakikasında Sarı-Lacivertli takım lehine verilen penaltı, tartışmaları da beraberinde getirdi.



Fenerbahçe-Kasımpaşa mücadelesinin 90. dakikasında Sarı-Lacivertli takım lehine verilen penaltıyla ilgili Hakan Şükür, Markus Merk ve birçok yorumcu "Çok net penaltı" derken eski Fenerbahçeli Rıdvan Dilmen'in "Penaltı değil" yorumunda bulunması Fenerbahçeli taraftarları şaşırttı.

Fenerbahçe'nin kazandığı penaltının, penaltıyla yakından uzaktan alakası olmadığını söyleyen Dilmen, "Çok hafif bir çekme var. Penaltı değil. Hakem baskı altında kaldı. Bu ana kadar iyiydi ama şak diye verdi işte. Hakemin kararıyla bir anda maç değişti" dedi.

Hakan Şükür: Hakemi başarılı buldum

Fenerbahçe lehine verilen penaltının doğru olduğunu dile getiren Hakan Şükür ise, "Hakemi çok başarılı buldum. Ben yıllarca santrfor oynadım. Hakem, çok iyi yakaladı pozisyonu. Hakemin yaptığı doğru bir uygulama" ifadelerini kullandı.

Markus Merk: Hakemin kararı doğru

Eski hakem Markus Merk de hakemin kararını doğru bulanlardan. Merk'in pozisyonla ilgili ifadeleri ise şu şekilde:

"Pozisyonu birçok kez izledim. Fenerbahçe'nin son anda kazandığı penaltı çok net bir penaltı. Hakemin kararı doğru. Hakem, çok iyi bir maç yönetti. Zorlu pozisyonlarda iyi kararlar verdi. Standartın çok üzerindeydi.

0 yorum:

Yorum Gönder