2 Mart 2013 Cumartesi

Salih Uçan: Akıllı futbolcu alacağını alır


Takımdaki orta saha ve forvet oyuncularını gözlemlediğini söyleyen Salih Uçan, kendisine en çok Kuyt ve Meireles'in yardımcı olduğunu ifade etti.


Salih Uçan, Tam Saha’ya verdiği röportajda çarpıcı sözler sarfetti. İşte Salih’in söyledikleri: “Aykut hoca, çok fazla mesafe katetmemi ve top kazanmamı beğendiğini söylüyor. Biraz daha güçlenmem, genişlemem gerekiyor ama dışarıdan bakanların söylediği gibi ‘cılız ve kuvvetsiz’ bir çocuk da değilim. Özgüven açısından çok rahatım. Hatta bana ‘fazla rahatsın’ diyen hocalarım bile oldu. Ama bu benim üzerime oturan kostüm gibi... Akıllı ve zeki futbolcu, birinin anlatmasına gerek kalmadan alacağını alır. Ben de sadece orta saha değil, forvet oyuncularının da neler yaptığını gözlemliyorum. Bana en çok Kuyt yardımcı oluyor. Meireles de tavsiyelerde bulunuyor. Fenerbahçe oyuncusu olmak inanılmaz. Nereye gitseniz ilgi odağı oluyorsunuz. İnsanın bu şartlarda şımarmaması elde değil. Şımarmak için tüm şartlar var. Ama benim şımarmaya hiç niyetim yok.”

0 yorum:

Yorum Gönder